Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

środa, 31 grudnia 2014

Grudzień - SZARY/SREBRNY

Witajcie
Udało mi się wyrobić i zrobić coś na wyzwanie kolorystyczne do Danutki.


Wcale nie było mi łatwo :) Tyle pięknych prac obejrzałam (jeszcze trochę zostało mi do obejrzenia, ale to nadrobię) i ... posucha twórcza! Oczywiście w tym konkretnym temacie, bo poza nim to mogliście pooglądać :)
Ale się zmoblilizowałam i żeby nie trzymać w napięciu do ostatnich minut - wszak dzień dzisiejszy nie służy temu, żeby wieczorem zalec przy bloggerze :D - zamieszczam teraz.

Takie coś robiłam pierwszy raz, chociaż technika makramowa nie jest mi obca - jako nastolatka namiętnie produkowałam osłonki do doniczek wiszących :D ze sznurka do snopowiązałki :) Koraliki kupiłam w czasie wakacyjnego wyjazdu w sklepie z minerałami w Sarbinowie (rewelacyjnie zaopatrzony) i czekały na swoją chwilę. Nie wiem jak się nazywa to, ale mi pasuje nazwa Księżycowy Kamień.
Robiąc bransoletkę posiłkowałam się kursem z youtube.









Mam nadzieję, że dobrze widać szarości i srebrzystości :)

Moje upodobania do tego koloru? 
BARDZO LUBIĘ. 
Lubię szare ubrania przełamane jakimś żywszym akcentem.
Lubię srebrną biżuterię, chociaż ostatnio to nie noszę żadnej.
Lubię swoje siwe włosy :)




A teraz pędzę wrzucić żabie na jęzor :)
Dziękuję, że jesteście! 

61 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę i udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bawiłam się do całej 22:00 po czym padłam jak kawka, a o północy obudziły mnie fajerwerki :D

      Usuń
  2. Super, że wróciłas do makramy:) czekam na następne prace w tej technice:)
    Bransoletka bardzo udana i śliczne koraliki:)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę trochę z powrotem dojść do wprawy, bo dawno nie plątałam supełków i trochę odwykłam. Koraliki od samego wejścia do sklepu bardzo mnie zachwyciły i po powrocie do domu żałowałam, że nie kupiłam więcej sznurów :)

      Usuń
  3. super wykonana a dla ciebie szczęśliwego Nowego Roku pełnego twórczych myśli i ich realizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka bransoletka:)
    Zyczę świetnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie i Twoim bliskim również życzę 365 dni sukcesów i radości :)

      Usuń
  5. Super Ci się udało zmajstrować bransoletkę i super że udało się to zrobić jeszcze w grudniu . Jest naprawdę cudna a jak to jeszcze debiut w te technice to tym bardziej podziwiam .
    Dziękuję za wizyty u mnie i sympatyczne komentarze .
    Życzę udanej zabawy sylwestrowej, a w nadchodzącym Nowym Roku :
    dużo zdrowia , wielu twórczych pomysłów , pieniążków i czasu na ich realizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tym razem się wyrobiłam i nawet kilka godzin przed północą :) Debiut - jeśli chodzi o takie ozdobne misterności, wcześniej zużywałam kilometry sznurka od snopowiązałki, gdy rodzic się dał namówić i zaczęliśmy pole kosić kombajnem :D
      Dziękuję Aniu, że jesteś i że mogłam Cię poznać :)

      Usuń
  6. Śliczna bransoletka. Bardzo starannie wykonana, ciekawe są te koraliki. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczna bransoletka. Wszytskiego dobrego na Nowy Rok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również życzę mnóstwo twórczych pomysłów i czasu na ich realizację:)

      Usuń
  8. Śliczna bransoletka, ciekawe są koraliki. Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również - samych dobrych i pięknych dni :)

      Usuń
  9. No Majeczko, znowu za pięć dwunasta wyskakujesz ze swoją kolorkową pracą. Masz nerwy dziewczyno, ale usprawiedliwienie jeszcze lepsze. Pokazałaś tyle świetnych prac z dzieciakami, pisałaś o tym posty, więc rzutem na taśmę jeszcze coś wymodziłaś. Piękna delikatna, bransoletka, świetnie leży na Twojej ręce.
    Pozdrawiam Sylwestrowo, szampańskiej zabawy.!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Danusiu, za pięć dwunasta to było w listopadzie (bo w grudniu było pięć po dwunastej :D) teraz to miałam spory kilkugodzinny zapas czasu :)
      Zabawa była szampańska - poszłam spać z dziećmi, bo najzwyczajniej padłam :)

      Usuń
  10. Super bransoletka. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bransoletka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Majeczko bransoletka wyszła fajnym cacuszkiem i dodatkiem chyba do wszystkiego pasującym .Cieszę się ,że nadal znajdujesz czas na zabawę z nami .
    Wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo zdrówka szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie kolor uniwersalny jako dodatek :) Zabawa z Wami to czysta przyjemność, tylko doba czasami wygląda jak wełna po praniu na 90 stopni. :D
      W nowym Roku życzę Ci zdrowia, a ponadto Tobie i Twoim bliskim - dużo radości i dobroci :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również życzę samych szczęśliwych chwil.

      Usuń
  14. Te koralikowe Aniołki już disiaj u kogoś widziałam - jako prezent... Pewnie właśnie od Ciebie ;-)))
    Ciekawa bransoletka... pewnie równie interesujące byłoby połączenie szarego i czerwonego ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę takie połączenie kolorystyczne kiedyś wypróbować, bo jest ciekawe, ale tym razem czas mnie gonił :) i brak innych kolorów :)

      Usuń
  15. Dziękuję Elu, Tobie również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna makramowa bransoletka. Teraz możesz eksperymentować z kolorem. Pozdrawiam ciepło w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bransoletki:) Sama plotę makramę:) Kolor bardzo ciekawy w połączeniu bieli i szarości, można powiedzieć, że wyszedł srebrny:) Ładna.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. a ten jeden koralik jakis taki strasznie uśmiechnięty i zadowolony z siebie ;-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten koralik już poczuł szampana :D Wszystkiego dobrego

      Usuń
  19. Śliczna bransoletka Majeczko. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bransoletka!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bransoletka :) a kulki wyglądają mi na szary agat z druzą (czyli wrostkami kryształów kwarcu) :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja, niestety, się nie znam na minerałach, ale wiem, że agaty występują w różnorodnej formie kolorystycznej. Więc możesz mieć rację. W dotyku nie są śliskie, ale to pewnie kwestia szlifowania. Moje skojarzenie było takie, bo jak jest noc Kairu i piasek pustyni, to czemu nie kamień księżycowy :) W każdym razie dziękuję ,spróbuję przy okazji jakichś zakupów koralikowych dowiedzieć się, co to jest :)

      Usuń
  22. Podoba mi się. Pomyślności :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta bransoletka. Ciągle obiecuję, że się nauczę je robić, bo bardzo mi się podobają. I jakoś tak mi schodzi. Ale skoro tak zachwalasz...
    Dobrego Nowego Roku - pełnego radości i dobrych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naprawdę nie jest trudno, bo splot jest prosty. Na YT jest sporo fajnych filmików, które pokazują bardzo dobrze, jak wykonać taką bransoletkę :) Więc życzę powodzenia :) I mam nadzieję, że się pochwalisz :)

      Usuń
  24. Też już robiłam takie bransoletki, jednak jeszcze na długo przez założeniem bloga. A widząc Twoją to zastanawiam się czy znowu takiej nie zrobić;) Ale zobaczę jak czas pozwoli i wena przyjdzie;)

    Bransoletka oczywiście wygląda ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czasami warto wrócić do dawniejszych technik :)

      Usuń
  25. Wiesz że ja nie popuszczę i nie pozwolę aby inne się nabrały i nie boję się pisać kim była ta osoba....napisałam do niej na facebooku.....jest takim narzędziem gdzie jak odczyta będę to widzieć . To mnie nie pocieszyłaś z tego wynika że nie dostaniemy swoich paczek!!!!!!!!!! Zasugeruje Lidzi .....!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletka bardzo fajna i koraliki, których użyłaś, w ogóle są świetne. Hihi, też lubię swoje siwe włosy:)

    Pozdrowienia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby szara bransoletka, a tak kolorowo przedstawiona:) super

    OdpowiedzUsuń
  28. Makrama to ciekawe zajęcie, szkoda, że trochę zapomniane.Powoli zaczyna wracać dzięki bransoletkom. Mam dużo wzorów makramowych jeśli ktoś by chciał, udostępnię.Dzięki za odwiedziny i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo chętnie skorzystam. Bo to naprawdę fajne zajęcie :)

      Usuń
  29. Śliczna ta bransoletka. Lubię tego typu biżuterię. :) Najlepszego w Nowym Roku! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makrama jest zawsze na czasie! Też namiętnie podkradałam ze stajni sizalowy sznurek do snopowiązałek (strasznie ręce kaleczył!). Bardzo ciekawe te kamyczki, ale kamień księżycowy to to nie jest, bo ten wygląda zupełnie inaczej. Ja też lubię szary, i srebro, ale swoich siwych włosów nie lubię i już! :Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze to nie kamień księżycowy, ale się nie znam na tym, a skoro może być noc kairu i piasek pustyni, to miałam takie właśnie skojarzenie :)

      Usuń
  31. bardzo ładna bransoletka, fajnie wygląda to połączenie srebrno-szarych koralików i białego sznureczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...