Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

wtorek, 30 grudnia 2014

Dalsza część chwalenia się i moja choinka :)

Witajcie
Z rana pochwaliłam się prezentami i postanowiłam uwiecznić swoją choinkę na zabawę do Czarnej Damy z Misiowego Zakątka. I od razu rzuciło mi się w oczy, że zapomniałam o prezencie, w który zdążyłam przyodziać moją sztuczną piękność - 2 szydełkowe dzwoneczki i 4 aniołki. Dostałam je od rodziny najstarszej siostry mojego najstarszego dziecka :D
Zapomniałam trochę o nich, bo zdjęcia zrobione w innym czasie i gdzie indziej zgrane. Nadrabiam natychmiast, bo warte pochwalenia się:



No i oczywiście moja choinka w całej krasie :)



I tym to postem zamykam sezon ozdób na Boże Narodzenie :)
Dziękuję, że jesteście :)

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki i choineczka cudowna Majeczko;) Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym 2015 Roku, samuch pomyślności i samych radosnych chwil;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu Tobie i Twoim bliskim samych dobrych i radosnych dni, jak ich jest 356 w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie lubię sztucznej, ale w bloku jakoś ciężko coś innego postawić :( więc muszę lubić to, co mam :)

      Usuń
  3. Choinka jak malowanie, piękna, a zawisłe na niej ozdóbki urocze. Jest się czym chwalić Majeczko, rób tak dalej.
    Na ten Nowy 2015 Rok, samych pogodnych dni, radosnych, obfitujących w ciekawe pomysły prac i przede wszystkim zdróweczka dla Was wszystkich, Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Ciesze się, że mogłam Cię poznać, chociaż wirtualnie. Bez Ciebie świat byłby uboższy :)

      Usuń
  4. Ale śliczna choineczka :) kochana wszystkiego dobrego w Nowym roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca choinka, a "zapomniane" ozdóbki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...