Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

poniedziałek, 3 listopada 2014

Zgadywanka - Niespodzianka

Witajcie
Jakiś czas temu zostawiłam na blogu u Basi (barbarahaft) zostawiłam komentarz.

Basia pytała, czy ktoś wie, co przedstawia rysunek jej 4-letniej córeczki.
Zdjęcie zapożyczone z bloga Basi - mam nadzieję, że się nie pogniewa, ale rysunek jest słodki

Sama mam córkę w takim wieku i tworzy ona z zapałem różnorakie rysunki. Biorąc pod uwagę zainteresowania dziewczynki (mojej Kingi) w tym wieku uznałam, że może to być KOTEK, ale ponieważ moja Kruszyna rysując takie słodziaki ma na myśli różne zwierzątka, to obstawiałam również: konika, żyrafkę a nawet pająka :)

I faktycznie to KOTEK!!!

A oto jak Basia nagrodziła moją wyobraźnię :) Całe mnóstwo serwetek do decoupażu. Niesamowita ilość wzorów.






Dziękuję Ci Basiu.



10 komentarzy:

  1. rysunek słodki a serwetki śliczne, bedziesz miała co robić

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki, obstawiałam mrówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rysunek słodki, a serwetki też

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Majeczko. Nie ma to, jak mieć dziecko, które tworzy tak, by dorośli mogli zgadywać " co to jest?". Tobie wyobraźnia podsunęła rozwiązanie i był to strzał w dziesiątkę, tak więc nie dziwi mnie ilość "przydasi" na twórcze tworzenie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci się dostało za kotka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Że to kotek, nie zgadłabym.... A serwetek Ci zazdroszczę;) Też chciałabym tyle mieć... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majeczko, bardzo się cieszę że jesteś zadowolona.
    Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że "pożyczyłaś" rysunek.
    Wszyscy mogli się przekonać, że nie łatwe było zadanie. Mimo że nie był to żaden konkurs to za trafną odpowiedź należała się nagroda.
    Ja przyznaję się tez bym nie zgadła .....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bogactwo serwetek! Będziesz miała co kleić :-)

    Kiedyś na FB wstawiłam zdjęcie tego, co napisała moja pięcioletnia siostrzenica - literki dopiero co poznawała, ale napisała "Rpko boć tszy mie" - zgadniesz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...