Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

środa, 9 lipca 2014

Wymianka PIESKIE ŻYCIE

Witajcie
Jak widać na blogu - brałam udział w wymiance "Pieskie życie" zorganizowanej przez Małgosię TUTAJ.
Moją parą była Basia z bloga: świat według Basi. Ja swoją paczuszkę dostałam bardzo szybko, co świadczy o tym, że Basia jest osobą bardzo sumienną i obowiązkową. Trochę gorzej jest ze mną, ale Basia wykazała się ogromnymi pokładami cierpliwości i wyrozumiałości.

Już wiem, że moja paczuszka dotarła do Basieńki, zatem mogę się wreszcie pochwalić:

Oto, co dostałam:

Śliczny, malowany przez Basię, obrazek z pieskiem oraz kartkę ręcznie robioną z pieskami, a także 2 notesiki z pieskami

Koszyczek z papierowej wikliny z psiaczkiem i figurkę pieska (moja Kruszynka ją pokochała od razu)



Sporo przydasiów - muszę zmienić ceratę w kuchni, bo widzę, że kiepsko na niej widać (tasiemki, taśmy ozdobne samoprzylepne, sizal, piórka, kwiatek, listki)

i oczywiście herbata, kawa i słodkości (mniam :-)) które niestety strasznie szybko znalazły amatorów. Dobrze, że chociaż kawa i herbata zostały dla mnie :-D

Z kolei ja wysłałam do Basi:




Basiu - dziękuję za wszystko!
Małgosiu - dziękuję za zorganizowanie zabawy!

4 komentarze:

  1. To ja dziękuję za super wspaniale prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko super wymianka , jak dla mnie numer jeden to Twoje podkładki pod kubeczki z płyt CD, Sa przeurocze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. :) Mam nad\zieję, że Basi też się podobają.

      Usuń
  3. Cudne podkładeczki och .....wspaniałe przydasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...