Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

poniedziałek, 6 października 2014

Wielka niespodzianka

Witajcie
W miniony czwartek dostałam przesyłkę - "Paczka - niespodzianka"
Nadawcą była Renia z bloga Kartki u Renii - Renia była moją parą w wymiance kartkowej na Wielkanoc.
I własnie dostałam od niej mnóstwo przydasi.

DZIĘKUJĘ RENIU!
Cieszyłam się jak dziecko! Zresztą - zobaczcie sami! 
CUDNOŚCI!
które już zaczęłam wykorzystywać, ale to w kolejnym poście. 




19 komentarzy:

  1. Witaj cudowne te przydasie ...a jeżyki bajeczka:) nic tylko tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne rzeczy dostałaś;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym się cieszyła, cudne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kuczątko,Majeczko jak się ładnie u Ciebie zrobiło,kolaż główny super.
    Niespodzianka super,same przydatne przydaśki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze tylko problem z głównym kolażem, że przy zmianie szerokości przesuwa się z lewym brzegiem zamiast pozostać na środku, ale może to jeszcze rozpracuję. Przydaśki fantastyczne. Byłam ogromnie zaskoczona, że Renia postanowiła wysłać paczkę z przydasiami, bo wcale tego nie oczekiwałam - staram się dokładać przydasie do każdej wymianki, chyba, że regulamin mówi inaczej :)

      Usuń
  5. Ale świetne, jak dla mnie choini z bałwankami jedynak Tez takie chcę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A własnie zmiany na blogu bardzo pozytywne , podoba mi sie nowa szata graficzna

      Usuń
    2. Dzięki Aniu! Jakoś te kolory za oknem mnie natchnęły, że zielony to na wiosnę raczej :)

      Usuń
  6. Ale niespodzianka! Tyle śliczności różności do tworzenia różnych prac:) Już zaczęłaś je wykorzystywać;) a ja z ogromną przyjemnością zerknę co tam stworzysz z nich:)
    Szatka graficzna zmieniona;)-fajnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczności dostałaś, ale ja CI nie zazdroszczę, bo ja wczoraj otwierałam kilkanaście przesyłek, a tam dopiero cuda. Majeczko kochana, jesteś wspaniała i ogromnie Ci z całego serducha dziękuję za prezent urodzinowy, jestem zachwycona. Buziaki wielkie przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności dostałaś, będzie co z nimi robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pięknych przydasi, coś z nich może wybierzesz na naszą październikową zabawę. Jestem bardzo ciekawa, czy znowu na ostatnią chwilę, rzutem na taśmę dołączysz.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie będzie rzutem na taśmę :) Na październikową zabawę już wybrałam i się robi :D

      Usuń
  10. Dasz po robocie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się ciesze ze przydasie się przydały, teraz czekam na prace z wykorzystaniem ich
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...