Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

poniedziałek, 23 marca 2015

Wyniki Candy

Witajcie

Witam serdecznie nowe obserwatorki - każdą z osobna powitam w kolejnym poście.

Dzisiaj wreszcie wyniki mojego urodzinowego Candy :) - wybaczcie zwłokę, ale wypadł mi nieplanowany wyjazd.

Ucieszyłam się bardzo, że aż 43 osoby wyraziły chęć udziału w zabawie.

Tu pięknie przygotowana na komputerze lista :)

I oczywiście - złośliwość przedmiotów - skończył się tusz w drukarce i musiałam wszystko przepisać ręcznie:


Do losowania zatrudniłam moją Kruszynkę - nie umie jeszcze czytać, więc nie może być posądzona o nieuczciwość w losowaniu :) a do tego stwierdziła, że "owszem, wylosuje karteczkę, ale musi przy tym pięknie wyglądać". W końcu przystąpiła do losowania. 


I oto wynik losowania:


Gratuluję!

Ale to nie był koniec, bo Kruszyna się rozochociła - zaczęła kolejny raz mieszać losy i w końcu podzieliła je sobie na 2 kupki i stwierdziła, że teraz wylosuje z każdej po jednym.




Na tym etapie byłam zmuszona zakończyć zabawę.


Dziewczyny, proszę o adresy do wysyłki na maila m_orlinska@o2.pl

Wszystkim Wam dziękuję, że chcieliście bawić się ze mną.

Zdjęcia nagród zamieszczę, gdy Zwyciężczynie otrzymają swoje przesyłki. :)

Dziękuję, że jesteście.

15 komentarzy:

  1. gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko, gratuluję tylu chętnych do wzięcia udziału w zabawie i gratuluję zwyciężczyniom;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dziewczynom , ale Mejeczko nie wiem czemu losowanie robiłas w moim pokoju ???? A wiesz czemu .. mam identyczną szafę i nawet teraz na nia patrzę :-)
    A Twoja maszyna losująca skradła moje serce, jest urocza!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom, dzięki za świetną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz coś wygrałam:-) dziękuję i bardzo się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne Gratulacje dla zwycięzców :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i dziękujemy za zabawę :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kruszynko wyglądałaś wprost cudnie w czasie losowania.Dziękuję Ci za wybranie właśnie mojego losu, jestem bardzo szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie mam nadzieję, że zaglądniecie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! ;) Właśnie napisałam maila. Dziękuję jeszcze raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Profesjonalnie przeprowadzone losowanie :))
    Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Szczęściar! :-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...